Curs Customer care

175 €

2 zile

Toate Nivelurile

Curs Customer care

Soft Skills

Preț: 175 Euro + TVA

Durată curs: 16 ore

Modatalitate de organizare: – Training “in-house” (organizat la cerere)

Locație: Online sau la sediul Beneficiarului

Prețul include: Suportul de curs oficial (în format electronic) și diplomă de participare (în format electronic).

Obiective:

  1. Intelegerea asteptarilor clientilor in raport cu organizatia;
  2. Intelegerea propriului lor rol in raport cu asteptarile clientului;
  3. Intelegerea nevoilor clientului si oferirea de solutii si alternative ca raspuns la acestea.
  4. Cunoasterea punctelor cheie in construirea unui „ Customer Service” de calitate
  5. Cunoasterea principiilor si atitudinilor care stau la baza unui bun departament de customer service

Metodologie:

Acest program are la bază activități de colaborare în grupuri mici, precum și discuții şi analize în plen cu privire la rezultatele echipei. Programul oferă, de asemenea, exerciții interactive și studii de caz, fiecare sesiune finalizându-se cu concluzii de grup și individuale pentru dezvoltarea abilităților practicate în acea sesiune. Toate aceste concluzii pot sta la baza unui plan pentru dezvoltarea abilităților individuale care poate fi un instrument foarte util pentru manageri în a stabili și verifica acțiunile care trebuie luate după finalizarea programului. Cursul va fi construit pe un studiu de caz tip game-ificare „So you want to be a success at selling”. Pe fiecare secventa in parte si va discuta abordarea si modul in care ar putea sa fie imbunatatit modul de lucru.

Toate analizele si observatiile facute se vor raporta la experientele cursatilor.

Cui se adresează:

Acest program se adresează managerilor / leaderilor echipelor, dar şi celor care sunt membrii simpli ai acestora şi care doresc să îşi îmbunătăţeasca competenţele şi abilităţile de colaborare şi cooperare în cadrul echipelor de lucru

Discount de volum:

Se acordă discount-uri negociabile de volum.
Solicită oferta specială pentru compania ta la email: [email protected]

Plan De Curs

Modulul 1: De ce este importanta grija fata de client?

Modulul 2: De ce aptitudini avem nevoie in relatia cu clientii?

Modulul 3: Procesul de comunicare. Ascultarea activa. Limbajul corpului. Metalimbajul. Adresarea de intrebari

Modulul 4: ABORDAREA Clientilor – Metoda Corecta

Modulul 5: ABORDAREA Clientilor – Metoda incorecta a „RAZBOIULUI” cu clientii

Modulul 6: ABORDAREA Clientilor – Metoda aplanarii „RAZBOIULUI” cu clientii

Modulul 7: ANALIZA nevoilor clientilor – Descoperirea nevoii din spatele cererii

Modulul 8: ANALIZA nevoilor clientilor – „Pune-te in locul clientilor”

Modulul 9: ANALIZA nevoilor clientilor – Metoda incorecta a „RAZBOIULUI” cu clientii

Modulul 10: Acoperirea nevoilor clientilor – ASUMAREA RESPONSABILITATII

Modulul 11: Acoperirea nevoilor clientilor – IMPLICAREA CLIENTULUI IN GASIREA DE SOLUTII POTRIVIT

Modulul 12: Acoperirea nevoilor clientilor – CONTINUAREA PANA LA CAPAT A CONSILIERII CLIENTULUI

Modulul 14: Acoperirea nevoilor clientilor – Metoda aplanarii „RAZBOIULUI” cu clientii

Ia legătura cu un consultant!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Vreau să primesc informații prin email referitoare la noutăți, invitații la webinarii, traininguri și alte evenimente.
Vreau să primesc informații prin email referitoare la noutăți, invitații la webinarii, traininguri și alte evenimente.
Solicită o ofertă personalizată pentru compania!
0721.219.419