MS Excel Training

CURS MS OFFICE

Excel Nivel I – Începător

Preț: 189 Euro + TVA

CURS MS OFFICE

Excel Nivel II – Intermediar

Preț: 189 Euro + TVA

CURS MS OFFICE

Excel Nivel III – Expert

Preț: 289 Euro + TVA

CURS MS OFFICE

Excel VBA (Visual Basic Apps)

Preț: 289 Euro + TVA

CURS MS OFFICE

Automatizari In Excel folosind Power Query, Power Pivot si PowerBI

Pret: 320 Euro/ persoana + TVA

Cursuri Corporate

Training ``in-house``

Centrul nostru de training oferă, tuturor companiilor care doresc să își pregătească angajații, programe de training „in-house”.
Cursurile se pot desfășura online sau la sediul beneficiarului, oriunde în țară.
Agenda cursului, durata și perioada de organizare vor fi stabilite de comun acord.
Cursurile sunt extrem de interactive și se adresează tuturor stilurilor de învățare și de grup.
Se acordă discount-uri negociabile de volum. Solicită oferta specială pentru compania ta la email: [email protected]

Detalii cursuri corporate >

Despre Excel Nivel I, II, III & VBA

Despre Microsoft Office Specialist Excel Nivel Incepator:

Acest curs este destinat elevilor care doresc să obțină abilitățile necesare pentru a crea, edita, formata și tipări foi de lucru. Cursul este destinat persoanelor ce nu au experienta in utilizarea Microsoft Office Excel.

La terminarea cursului veți putea să:

  • Creați foi de lucru de bază utilizând Microsoft Excel.
  • Efectuați calcule într-o foaie de lucru Excel.
  • Modificați o foaie de lucru Excel.
  • Modificați aspectul datelor într-o foaie de lucru.
  • Gestionați registrele de lucru Excel.
  • Imprimați conținutul unei foi de lucru Excel.

 

Despre Microsoft Office Specialist Excel Nivel Mediu-Avansat:

Această clasă de formare ieste destinată studenților care doresc să-și dezvolte abilitățile stabilite, învățând să lucreze cu formule, liste și ilustrații avansate. Elevii vor lucra, de asemenea, cu diagrame și formule avansate, inclusiv stiluri.

La terminarea cursului veți putea să:

  • Învățați să utilizați formule și funcții.
  • Creați și modificați diagrame.
  • Convertiți, sortați, filtrați și gestionați listele.
  • Introduceți și modificați ilustrațiile într-o foaie de lucru.
  • Învățați să utilizați formatarea condițională și stilurile.

 

Despre Microsoft Office Specialist Excel Nivel Expert

Această clasă de formare este concepută pentru ca elevii să obțină abilitățile necesare pentru utilizarea tabelelor pivot, să auditeze și să analizeze datele din foaia de lucru, să utilizeze instrumentele de date și să creeze și să gestioneze macrocomenzi.

 

La terminarea cursului veți putea să:

  • Creați tabele pivot și diagrame
  • Conversia textului și validarea și consolidarea datelor.
  • Colaborați cu alții protejând foile de lucru și registrele de lucru
  • Creați, utilizați, editați și gestionați macrocomenzi.
  • Importați și exportați date.

 

Despre Microsoft Office Specialist Excel VBA:

Visual Basic for Applications sau VBA se referă la mediul de dezvoltare care este integrat în suita de produse Microsoft Office. Prin utilizarea limbajului de programare Visual Basic, VBA vă permite să creați funcții personalizate și să automatizați sarcini în aplicațiile Office precum Word și Excel.

Visual Basic este considerat un limbaj orientat pe obiecte, ceea ce înseamnă că funcționează prin accesarea și manipularea obiectelor. Un obiect reprezintă un element al unei aplicații ca un document, o foaie de lucru, o diagramă sau o casetă de dialog. În acest curs vom învăța cum să folosim limbajul de programare Visual Basic și diverse obiecte Excel pentru a scrie cod care poate controla Excel. Vom începe folosind înregistrarea macro, care este un instrument care convertește acțiunile interfeței utilizator în codul Visual Basic.

La terminarea cursului veți putea să:

  • Înregistrați și editați macrocomenzile
  • Utilizați editorul Visual Basic
  • Creați proceduri funcționale
  • Înțelegerea obiectelor, proprietăților, metodelor și evenimentelor
  • Explorați ierarhia de obiecte Excel și utilizați browserul de obiecte
  • Lucrați cu variabile și înțelegeți tipurile de date
  • Utilizați funcții
  • Lucrați cu structuri de control
  • Control PivotTables programat
  • Utilizați instrumentele de depanare
  • Adăugați codul de eroare.

Despre MS Office Excel

Excel se utilizeaza in urmatoarele scopuri:

Aveți posibilitatea să utilizați Excel pentru a crea și formata registre de lucru (o colecție de foi de lucru) pentru a analiza date și a lua decizii de afaceri fiind mai bine informați, să utilizați Excel pentru a urmări date, a genera modele pentru analiza de date, a scrie formule pentru a efectua calcule cu acele date, pentru a aranja datele în diverse moduri și pentru a prezenta datele în mai multe tipuri de diagrame cu aspect profesionist.

Contabilitate

Aveți posibilitatea să utilizați caracteristicile puternice de calcul din Excel în multe documente financiar-contabile, cum ar fi situația fluxurilor de numerar, declarațiile de venituri și declarațiile de profit și pierderi.

Bugete

Indiferent dacă nevoile dvs. sunt personale sau de afaceri, aveți posibilitatea să creați orice tip de buget în Excel, cum ar fi un plan de bugetare de marketing, un buget pentru un eveniment sau un buget pentru pensionare.

Facturi și vânzări

Excel este util și pentru gestionarea datelor privind facturile și vânzările și aveți posibilitatea să creați cu ușurință formularele necesare, cum ar fi facturi de vânzări, bonuri de livrare sau comenzi de achiziție.

Rapoarte

Excel ofera posibilitatea să creați diverse tipuri de rapoarte în Excel care reflectă analizele de date sau rezumă aceste date, cum ar fi rapoarte care măsoară performanțele unui proiect, care arată diferența dintre rezultatele proiectate și rezultatele reale sau rapoartele pe care le utilizați pentru a face previziuni despre date.

Planificare

Excel este un foarte bun instrument pentru crearea planurilor profesionale sau a planificatoarelor utile, cum ar fi un orar școlar pentru o săptămână, un plan de cercetare de marketing, un plan de plată a impozitelor la finalul anului sau planificatoare care vă ajută să organizați dineurile, petrecerile săptămânale sau concediile.

Urmărire

Excel poate fi utilizat pentru a urmări datele într-o foaie de pontaj sau o listă, cum ar fi o foaie de pontaj pentru urmărirea lucrului sau o listă de inventar care ține evidența echipamentului.

Utilizarea calendarelor

Datorită suprafeței de lucru cu grilă, Excel este bun pentru a crea orice tip de calendar, cum ar fi un calendar școlar pentru a ține evidența activităților de-a lungul anului școlar sau un calendar.

Ia legătura cu un consultant!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Vreau să primesc informații prin email referitoare la noutăți, invitații la webinarii, traininguri și alte evenimente.
Vreau să primesc informații prin email referitoare la noutăți, invitații la webinarii, traininguri și alte evenimente.
Solicită o ofertă personalizată pentru compania!
0721.219.419