Asimilarea cunostintelor si dezvoltarea competentelor vor fi asigurate prin:
- Training interactiv utilizand: exerciții, studii de caz adaptate la realitatea din cadrul companiei, jocuri de rol sau simulari filmate, dupa caz.
- Asigurarea suporturilor de curs si a pachetelor de materiale didactice si demonstrative: teste psihometrice, de autoevaluare, chestionare, schite de lucru, templates, bibilografii (lucrari scrise, video si audio)
- Structura modulara a cursului ce permite o monitorizare precisa a recapitularilor si fixarilor conceptuale
Training – Metoda de invatare activa pentru adulti
Livrare – metoda experientiala
Tehnici
- Prezentari ale facilitatorului
- Studii de caz
- Role play
- Jocuri / Exercitii / Teste
- Dezbateri asupra notiunilor teoretice
- Vizionare fragmente filme demonstrative
- 25% din timp este alocat prezentarilor teoretice menite sa structureze informatia si sa dezvolte un limbaj comun specific;
- 50% din timp este alocat activitatilor practice (role-play, studii de caz, fragmente de film, exercitii) desfasurate in echipe de lucru;
- 25% din timp este alocat dezbaterilor asupra notiunilor teoretice, analiza rezultatelor activitatilor practice si feedback pe marginea acestora.
- La maxim o sapatamana dupa terminarea fiecarui program de training se va intocmi un Raport detaliat catre beneficiar.
Scop si Obiective
- Acest Program de Training integrat este destinat echipelor de vanzari, echipele de achizitii, departamente de lucru cu clientii, etc., care au nevoie sa fie conectate permanent la dinamica clientilor, la mediul lor de afaceri, la noutatile si la prioritatile decizionale care se deruleaza cu o viteza ametitoare.
- Scopul nostru este sa va oferim un program perfect adaptat specificului si nevoilor de instruire identificate.
- Cursul de Vanzari si Negociere cu NLP urmareste imbunatatirea performantelor in vanzari, prin insusirea metodelor moderne de vanzare si negociere, cunoasterea psihologiei clientului, abordarea si organizarea procesului de vanzare, analiza si identificarea corecta a nevoilor clientilor, metode pentru depasirea obiectiilor si de incheiere a vanzarii, vanzari complementare sau alternative, monitorizarea activitatii si rezultatelor, gasirea si pastrarea atitudinii pozitive, etc.
In ziua de astazi clientii sunt mult mai pretentiosi cu reprezentantii de vanzari si se ghideaza dupa anumite criterii in evaluarea performantelor vanzatorului, inainte de a lua decizia de a cumpara.
Aceste criterii sunt:
- care este nivelul de cunoastere a produselor pe care le vinde;
- in ce masura reprezentantul coreleaza vanzarea cu nevoile si tipologia clientului;
- care este valoarea adaugata de reprezentant in cadrul procesului de vanzare;
- cat de mult poate invata clientul de la reprezentantul de vanzari;
- cat de capabil este reprezentantul sa prezinte si sa incheie o vanzare;
- care sunt cunostintele reprezentantului de vanzari despre afacerea clientului si locul sau pe piata;
- cat este de organizat si profesionist reprezentantul de vanzari;
- cum poate construi reprezentantul de vanzari un raport cu clientul sau, bazat pe incredere si respect.
Cursurile nostre sunt apreciate datorita entuziasmului si pasiunii care insotesc fiecare secventa si datorita metodelor interactive si dinamice, bazate pe exemple practice. Programele au la baza multi ani de studiu si experienta si sunt proiectate astfel incat sa indeplineasca obiectivele si cerintele clientului. Exercitiile practice, filmele demonstrative si testele psihometrice, atmosfera pozitiva si relaxata reprezinta cateva dintre elementele care fac din cursurile noastre evenimente memorabile, pline de succes.