project management

300 €

3 zile

Toate Nivelurile

Curs Management de proiect

Management

Cursul isi propune sa dezvolte abilitati si competente care ajuta la intelegerea si imbunatatirea performantei in managementul proiectelor prin aplicarea celor mai noi proceduri si modele de buna practica conform metodologiei Metodologiei PMI ® (respectiv PMBOK® Guide 6th edition).

Preț: 300 Euro + TVA

Durată curs: 3 zile

Locație: Online sau la sediul clientului

Prețul include: Suportul de curs in format electronic si diploma interna ProManagement.

Obiective

Acest program de dezvoltare a competentelor de management de proiect va va:

  • oferi o imagine practica asupra conceptului de management de proiect la nivel international;
  • oferi ocazia sa va dezvoltati aptitudinile analitice si decizionale in vederea conducerii eficiente a proiectelor;
  • ajuta sa va imbunatatiti modalitatile practice de lucru in echipa.

Metodologie

Acest program are la baza activitati de colaborare in grupuri mici si in plen, precum si discutii si analize in plen cu privire la rezultatele echipei. Programul ofera, de asemenea, exercitii interactive si studii de caz, fiecare sesiune finalizandu-se cu concluzii de grup si individuale pentru dezvoltarea abilitatilor practicate in acea sesiune. Toate aceste concluzii pot sta la baza unui plan pentru dezvoltarea abilitatilor individuale care poate fi un instrument foarte util pentru managerii de proiect in a stabili si verifica actiunile care trebuie luate dupa finalizarea programului.

Discount de volum:

Se acorda discounturi negociabile de volum. Solicita oferta speciala pentru compania ta prin email la [email protected]!

Plan De Curs

Introducere. Initierea proiectului

In aceasta sedinta vom discuta notiuni de baza ale procesului de management de proiect, precum si locul proiectelor in strategia de dezvoltare a unei companii. Vom continua abordnad prima faza din ciclul de viata al managementului de proiect, respectiv initierea proiectelor.
• Deschidere curs: prezentare curs, mod de lucru, participanti
• Notiuni de baza in managementul de proiect
• Tipuri de structuri organizationale specifice pentru derularea proiectelor
• Organizatia proiectului.
• Terminologia in abordarea waterfall si agile
• Rolul si sarcinile managerului de proiect
• Proiectul si locul sau in strategia organizationala Identificarea proiectului - analiza cauza-efect
• Definirea obiectivelor si specificatiile proiectului
• Selectia proiectului – analiza SWOT

Initierea proiectului. Planificarea proiectului

In aceasta sedinta vom contiuna cu procesele din faza de intiere a proiectului, respectiv cu selectia proiectului si intocmirea fisei de initiere a acestuia (project charter). Apoi vom identifica procesul si elementele specifice de planificare in ciclul de viata al managmentului de proiect.
• Selectia proiectului – Analiza de fezabilitate
• Analiza grupurilor de interese
• Definirea fazelor de realizare a proiectului
• Redactarea fisei de initiere a proiectului (project charter)
• Notiuni generale legate de planificarea proiectului.

Planificarea proiectului

In aceasta sedinta vom incepe planificarea executiei proiectului cu definirea rezultatelor asteptate si a activitatilor de realizare a acestor rezultate. Apoi com contiuna cu realizarea calendarului de executie si definirea drumului critic, precum si despre metodele complementare utilizate pentru intocmirea graficulul de executie. La final vom discuta si despre riscurile proiectului si managementul acestora.
• Definire aariei de cuprindere a proiectului
• Definirea dependentelor dintre activitati
• Estimarea duratelor activitatilor
• Intocmirea graficului de executie
• Definirea drumului critic si a marjelor de timp Identificarea riscurilor
• Analiza riscurilor

Planificarea proiectului (continuare)

Tot in aceasta sedinta vom contiuna cu planificarea executiei proiectului discutand metodele complementare de planificare a executiei livrabilelor proiectului si vom continua cu planificarea si controlul calitatii acestor livrabile.
• Intocmirea retelei de activitati pe sageti
• Intocmirea retelei de activitati in noduri
• Definirea calitatii
• Planificarea calitatii
• Controlul calitatii

Planificarea proiectului (continuare)

In aceasta sedinta vom contiuna cu planificarea executiei proiectului prin planificarea achizitiilor. Vom discuta despre extiamrea bugetului si despre modul in care chelutielile sunt planificate in functie de resursele financiare ale proiectului. Seditna va continua cu managementul schimbarilor in proiect si cu planificarea comunicarii cu toate persoanele interesate.
• Alocarea resurselor
• Managementul achizitiilor
• Estimarea bugetului proiectului
• Planificarea cheltuielilor
• Managementul schimbarilor in proiect
• Managementul configuratiei
• Comunicarea - notiuni generale. Sedintele proiectului
• Planifcarea comunicarii (matricea comunicarii)

Monitorizarea si controlul executiei. Controlul executiei proiectului. Inchiderea proiectului.

In aceasta sedinta vom discuta despre procesul de control al executiei proiectului prin metoda valorii dobandite. Vom aborda apoi procesul de inchidere administrativa a proiectului si vom discuta despre importanta colectarii lectiilor invatate (lessons learned). In final, vom inchide cursul cu o recapitulare generala a proceselor de managemernt de proiect.
• Planul general de proiect.
• Notiuni generale de monitorizare si control al executiei.
• Controlul proiectului prin metoda valorii dobandite Inchiderea administrativa a proiectului
• Evaluarea proiectului si proceselor de management de proiect
• Colectarea lectiilor invatate
• Recapitulare generala
• Inchidere curs

Ia legătura cu un consultant!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Vreau să primesc informații prin email referitoare la noutăți, invitații la webinarii, traininguri și alte evenimente.
Vreau să primesc informații prin email referitoare la noutăți, invitații la webinarii, traininguri și alte evenimente.
Solicită o ofertă personalizată pentru compania!
0721.219.419