175 €
2 zile
Toate Nivelurile
175 €
2 zile
Comunicarea dintre oameni este ingredientul relaţiilor care se stabilesc între aceştia. O bună comunicare conduce la consolidarea unor relaţii puternice şi de durată, pe când o proastă comunicare aduce cu sine supărare, frustrare şi nu de puţine ori naşte conflicte.
În viaţa profesională, ca şi în cea personală, întâlnim oameni diferiţi, cu valori şi concepte de viaţă diferită, cu asteptări şi perceţii diferite, cu obiceiuri şi convingeri diferite. Nu toţi suntem la fel şi mai ales nu toţi gândim la fel, oricât de apropiaţi am fi unii de ceilalţi. De aici vine farmecul vieţii, dar şi problemele din viaţa noastră.
Cursul de faţă vă oferă o serie de mici secrete ale comunicării în cadrul unei companii care să vă ajute la consoldiarea uor relaţii profesionale bazate pe încredere şi respect reciproc.
Cursul își propune să dezvolte abilități și competențe care ajută la îmbunătățirea comunicării şi la creșterea coeziunii echipei. Acest program de dezvoltare a competențelor manageriale vă va ajuta să dezvoltaţi :
Acest program are la bază activități de colaborare în grupuri mici și în plen, precum și discuții şi analize în plen cu privire la rezultatele echipei. Programul oferă, de asemenea, exerciții interactive și studii de caz, fiecare sesiune finalizându-se cu concluzii de grup și individuale pentru dezvoltarea abilităților practicate în acea sesiune. Toate aceste concluzii pot sta la baza unui plan pentru dezvoltarea abilităților individuale care poate fi un instrument foarte util pentru manageri în a stabili și verifica acțiunile care trebuie luate după finalizarea programului.
Acest program se adresează tuturor celor care doresc să își îmbunătățească comunicarea și să creeze un sistem de comunicare deschisă și onestă între toți membrii echipei şi ai organizaţiei în ansamblul său.
Se acorda discount-uri negociabile de volum. Solicita oferta speciala pentru compania ta prin email la [email protected]