Durata: 16 ore/ 2 zile
Pretul include:
Suportul de curs in format electronic, masa de pranz, coffee break, diploma interna ProManagement.
Agenda curs
Ziua 1
Sesiunea 1.1 – Rezultate: liste de identificare a Hotilor de timp
•Notiuni generale referitoare la managementul timpului
•Activitatile curente si risipa de timp
Sesiunea 1.2 - Rezultate: Factori perturbatori la nivel organizational si individual. Analiza personala
•Factori perturbatori in managementul timpului (cu activitate)
•Factorii de risipa ai timpului
•Autoanaliza privind managmentul timpului(cu activitate)
Sesiunea 1.3 - Rezultate: Prioritizarea activitatilor
•Metode de management al timpului
•Criterii de evaluare si prioritizare a sarcinilor(cu activitate)
Sesiunea 1.4 - Rezultate: Planificarea activitatilor
•Planificarea activitaitilor (cu activitate)
Ziua 2
Sesiunea 2.1- Rezultate: Sursele de stres organizational, managerial si individual. Solutii de raspuns la factorii stresori.
•Stresul în organizaţii
•Testul de stres (cu activitate)
•Tipuri şi forme de stres
•Cauzele şi efectele stresului (cu activitate)
•Soluţii organizaţionale şi individuale
Sesiunea 2.2 – Rezultate: definirea obiectivelor. Intocmirea agendei zilnice de activitati
•Controlul timpului (cu activitate)
•De la obiective anuale la obiective saptamanale(cu activitate)
•Agendele zilnice inteligente(cu activitate)
Sesiunea 2.3 – Rezultate: idenitificarea si analiza riscurilor in managementul timpului
•Lupta cu neprevazutul - managementul riscurilor in lupta cu timpul (cu activitate)
Sesiunea 2.4 – Rezultate: Controlul amanarilor si al sarcinilor suplimentare
•Amanarile
•Refuzul sarcinilor
•Evaluarea si inchiderea cursului
•Festivitate de înmanare a certificatelor de participare.
Bonus: Un voucher de 10% discount pentru al 2 lea curs achizitionat
Discount de volum:
• 7-8 participanti/ grupa - 5 % discount la pretul de lista
• 9-10 participanti/ grupa - 10 % discount la pretul de lista
• >10 participanti/ grupa - pretul se negociaza
Diploma obtinuta: Certificat Pro Management
RECOMANDARI DIN PARTEA CLIENTILOR