82

Curs Itil Foundation V4

PRO MANAGEMENT  este acreditat PEOPLE CERT pentru cursul de ITIL FOUNDATION.

Cursul ITIL FOUNDATION V4 dureaza 5 zile si are examenul FOUNDATION CERTIFICATE inclus. Aceasta este o calificare „Entry Level”, dureaza aproximativ o ora si are loc in ultima zi de curs.

Durata: 40 ore/ 5 zile

Pretul include:

Suport de curs oficial, masa de pranz si coffee breaks, examenul final, certificat international (daca examenul este promovat).

INTRODUCERE:

Cursul  ITIL FOUNDATION va  oferă cheia pentru deblocarea  valorii investițiilor dvs. IT si va sprijina in alinierea serviciilor IT cu strategia și obiectivele organizației dvs.

ITIL Foundation este un curs de management in IT,  fiind un standard global pentru asigurarea suportului de servicii IT.

OBIECTIVELE CURSULUI :

In cadrul cursului accentul este pus pe conceptele cheie, principiile si functiile care permit furnizarea de servicii IT.

CUI SE ADRESEAZA:

Trainingul ITIL Foundation se adreseaza managerilor IT, dar si angajatilor care sunt implicati in furnizarea si asigurarea suportului serviciilor IT.

Cursul se finalzeaza cu o examinare scrisa in urma careia se obtine certificarea: “FOUNDATION CERTIFICATE “.

BENEFICIILE CURSULUI ITIL FOUNDATION

Urmarind si folosind  practicile  de management ale serviciilor IT descrise în cursul de  ITIL FOUNDATION, institutiile si-au crescut productivitatea si si au  optimizat foarte mult  costurile. Adoptarea ITIL  permite furnizorilor de servicii IT:

•             Schimbarea afacerii;

•             Optimizarea experientei clienților;

•             Gestionarea riscului în conformitate cu nevoile afacerii;

•             Îmbunătățirea continua a activitatii organizatiei.

Cursul  ITIL , organizat de centrul Pro Management, respectă standardele PEOPLE CERT.

Agenda curs:

Modulul 1 – Concepte cheie din Lean, Agile și DevOps prezente în recomandările ITIL;
Modulul 2 – Cele patru dimensiuni ale ITSM și cele șapte principii de management din ITIL;
Modulul 3 – Managementul serviciilor prin Service Value Chain și Continual Improvement;
Modulul 4 – Practicile din Service Management recomandate de ITIL;
Modulul 5 – Managementul schimbărilor, incidentelor, problemelor și a Service Desk-ului.

Trainer: Gabriel Cosmin Valsan

Autorizatie PeopleCert

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Certificat de absolvire: Certificat international PeopleCert

 

Aplica pentru acest curs

Te rugam sa completezi formularul pentru a rezerva un loc la acest curs:

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input