Durata: 16 ore/ 2 zile
Pretul include:
Suportul de curs in format electronic, masa de pranz, coffee break, diploma interna ProManagement.
Agenda curs:
Comunicarea în situații de criză;
– Bariere în comunicarea instituțională și interinstituțională și strategii de depășire a lor;
– Metode, tehnici și instrumente de comunicare în administrația publică;
– Metode și instrumente de comunicare intrainstituțională;
– Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si relationare cu beneficiarii serviciilor oferite în scopul cresterii gradului de satisfactie al acestora;
– Strategii de lucru cu publicul-țintă dificil;
– Comunicare institutionala și medierea conflictelor;
– Instrumente moderne de comunicare publică – social media si beneficiile acesteia pentru instituțiile publice;
– Bune practici și tehnici de comunicare eficientă în institutiile publice;
– Transparenţa decizională (Legea nr. 52/2003);
– Principii legale promovate la nivelul comunicării cu cetăţenii;
– Liberul acces la informațiile de interes public. Responsabilităţi şi limite în furnizarea informaţiilor de interes public (Legea 544/ 2001);
– Proceduri de comunicare şi consultare publică;
– Stimularea participării cetățenești la procesele decizionale publice prin intermediul liberului acces la informațiile publice și al transparenței decizionale.
– Modele de bune practici în aplicarea Legilor 52/2003 și 544/2001