Managementul comunicării organizaţionale

Managementul comunicării organizaţionale

Durata: 1 zi/ 8 ore 

Program: 12.30-20.30

Pret de lista: 175 Euro + TVA.

TEMATICA CURSULUI

  1. Forme ale comunicării organizaţionale;

Comunicarea organizațională este una din formele prin care informația poate circula în cadrul companiei și asigura eficiența proceselor manageriale. Înțelegerea formelor comunicării organizaționale poate asigura o mai bună derulare a proceselor comunicaționale, cu avantaje indiscutabile pentru toți cei implicați în acestea.

  1. Eficientizarea comunicării organizaţionale prin optimizarea comunicării interpersonale;

Orice proces comunicațional este afectat de obstacole de tip bruiaj și de tip blocaj. Conștientizarea existenței acextora ne poate ajuta să devenim comunicatori mai buni și, pe cale de consecință, să îi putem ajuta și pe alții să comunice mai bine.

  1. Leadership şi comunicare în organizaţie;

Leadershipul și comunicarea sunt două categorii conceptuale inseparabile. Liderii adevărați au fost întotdeauna buni comunicatori. Înțelegerea modului în care comunicarea ajută la crearea unui lider ne poate ajuta în eficientizarea proceselor comunicaționale din organizațiile în care activăm.

  1. Managementul crizelor organizaţionale;

Criza organizațională este indisolubil legată de evoluția organizației. Managementul crizei organizaționale permite supreviețuirea organizației și uneori crează premisele unei transformări sau modernizări a acesteia.

  1. Imaginea organizaţiei;

Componentă fundamentală a organizației, imaginea este poate cel mai important activ pe care îl are o companie. Modul în care este receptată imaginea organizației se va reflecta direct în performanțele financiare.  Din această cauză managementul imaginii este la fel de important ca managementul financiar sau al resurselor umane.

  1. Brandingul instituţional şi comunicarea publică;

Brandingul instrituțional presupune crearea unei imagini unicat a organizației. Este partea vizibilă și recocnoscibilă a propriei culturi organizaționale în spațiul public. Care sunt elementele care mă ajută în mod eficient la construcția brandului? Brandingul instituțional oferă anumite instrumente care facilitează comunicarea publică.

  1. Comunicare managerială şi organizaţională în situaţii de criză.

Cum trebuie să se comporte managerii și organizația la momentul la care criza devine efectivă și vizibilă? Cine comunică, ce comunică, când comunică și cui comunică? Ne ajută ceva mai mult decât comunicarea în situații de criză?

Formator

Conf. univ. dr.

Petrică – Mihail MARCOCI

Verifica data de incepere a cursului dorit si rezerva online un loc sau trimite o cerere de rezervare pentru un curs care nu are stabilita urmatoarea data de incepere.
X