Curs MANAGEMENTUL CLIENŢILOR INTERNI

Curs MANAGEMENTUL CLIENŢILOR INTERNI

Durata curs: 2 zile
INTRODUCERE
Orice organizaţie sau instituţie de pe aceasta lume are clienţi: clienţi externi de care are foarte mare grijă, dar şi clienţi interni, respectiv angajaţii săi, de la managerul general până la portar, şofer şi persoana care se ocupa de curăţenie. Toţi angajaţii companiei, fără excepţie, sunt rotiţele care faca să funcţioneze mecanismul, iar orice defecţiune, oricât de mică, face ca mecanismul să se blocheze sau chiar să se defecteze ireversibil. Tratarea cu respect şi consideraţie, grija şi sprijinul acordat acestora, reprezintă unsoarea care ajută rotiţele să funcţioneze perfect. Iar o companie ai cărei angajaţi ştiu , pot şi mai ales vor să lucreze la cele mai înalte standarde de performanţă, este o companie care cu siguranta este şi va fi o companie de succes.
Cursul de faţă vă oferă câteva din micile serete ale modului în care puteţi, în calitate de manageri, să vă luaţi toate măsurile şi să vă asiguraţi că mecanismul funcţionează perfect.

OBIECTIVE
Cursul își propune să dezvolte abilitățile și competențele necesare pentru managementul clineţilor interni ai companiei. Acest program de dezvoltare a competențelor de lucru în echipă vă va ajuta să :

  • înţelegeţi importanţa angajaţilor unei companii şi rolul lor în dezvoltarea acesteia;
  • definiţi corect politicile şi procedurile prin care să asiguraţi un climat care să conducă la motivarea angajaţilor pentru a atinge cele mai ambiţioase obiective de performanţă;
  • îmbunătăți relaţiile în cadrul echipelor şi să eficientizaţi cooperarea în cadrul companiei.

METODOLOGIE
Acest program are la bază activități de colaborare în grupuri mici, precum și discuții şi analize în plen cu privire la rezultatele echipei. Programul oferă, de asemenea, exerciții interactive și studii de caz, fiecare sesiune finalizându-se cu concluzii de grup și individuale pentru dezvoltarea abilităților practicate în acea sesiune. Toate aceste concluzii pot sta la baza unui plan pentru dezvoltarea abilităților individuale care poate fi un instrument foarte util pentru manageri în a stabili și verifica acțiunile care trebuie luate după finalizarea programului.

CUI SE ADRESEAZĂ

Acest program se adresează managerilor, indiferent de nivelul ierarhic pe care aceştia se află în companie şi care doresc să îşi îmbunătăţeasca competenţele şi abilităţile de colaborare şi cooperare cu oamenii din echipele de care răspund.
AGENDA
Sesiunea 1: SPARGEREA GHEȚII
Deschiderea cursului. Prezentarea participanților și a formatorilor. Instructaj protecția muncii. Așteptări și temeri. Prezentarea obiectivelor cursului.

Sesiunea 2: INTRAREA ÎN ORGANIZAŢIE şi ÎN ECHIPĂ
Până la finalul acestei sesiuni, participanții vor:

  •  înțelege care sunt procesele corecte şi eficiente prin care angajaţii intră în organizaţie şi /sau în echipele de lucru;
  • cunoaşte aspectele esenţiale ale procesului de recrutare şi selecţie a angajaţilor.

Sesiunea 3: INTEGRAREA SOCIO-PROFESIONALĂ A ANGAJATULUI NOU VENIT
Până la finalul acestei sesiuni, participanții vor:

  • înţelege importanţa procesului de integrare socio-profesională a angajaţilor;
  • defini un plan de intergrare socio-profesională pentru angajaţii nou-veniţi şi pentru cei detaşaţi în alte activităţi sau departamente ale companiei.

Sesiunea 4: FORMAREA ECHIPEI
Până la finalul acestei sesiuni, participanții vor:

  •  înţelege importanta repartizării sarcinilor anagajaţilor din cadrul echipelor departamentale sau de proiecte pe baza tipului de sarcini necesare atingerii obiectivelor de performanţă;
  • realiza unui plan de repartizare a sarcinilor în cadrul echipei.

Sesiunea 5: CONSTRUIREA UNUI CLIMAT MOTIVAŢIONAL
Până la finalul acestei sesiuni, participanții vor:

  • înţelege importanţa construirii unui climat organizaţional în care angajaţii să se simtă motivaţi şi implicaţi;
  • identifica cu uşurinţă aspectele care relevă felul şi nivelul de motivaţie al angajaţilor şi vor defini măsurile corespunzătoare pentru creşterea implicării şi motivării angajaţilor.

Sesiunea 6: MANAGEMETNUL PERFORMANŢEI ANGAJAŢILOR
Până la finalul acestei sesiuni, participanții vor:

  • înţelege importanţa procesului de setare şi control eficient al performanţei angajaţilor;
  • defini obiective de performanţă cantitativă şi calitativă ale angajaţilor.

Sesiunea 7: IEŞIREA DIN ORGANIZAŢIE
Până la finalul acestei sesiuni, participanții vor:

  • înţelege importanţa procesului de ieşire din organizaţie a angajaţilor;
  • înţelege importanţa interviului de ieşire din organizaţie (exit interview);
  • realiza un plan al procesului de ieşire din companie a unui angajat.

Sesiunea 8: RECAPITULAREA GENERALĂ A CURSULUI şi EVALUAREA CUNOŞTINŢELOR ACUMULATE

Verifica data de incepere a cursului dorit si rezerva online un loc sau trimite o cerere de rezervare pentru un curs care nu are stabilita urmatoarea data de incepere.
X