CRESTEREA EFICIENTEI PERSONALE

Curs CRESTEREA EFICIENTEI PERSONALE

Durata curs: 2 zile

INTRODUCERE

Eficienta personala se proiecteaza asupra eficientei organizatiei.
Organizatia este cea care preia ca un burete in rezultatele ei ineficientele fiecarui angajat iar ineficienta unei organizatii se intorce asupra angajatiilor prin distorsiuni la nivel de satisfactie personal atat intriseca, cat si extrinseca.
In companii gen Toyota, managementul are grija ca fiecare angajat sa fie instruit in diferite metode si instrumente care duc catre efienta si eliminarea risipelor. Ceea ce nu aduce valoare trebuie elimitat din aria noastra de actiune, fie ca este vorba de suprafata biroului sau de activitati sau miscari care nu aduc plus valoare produsului/serviciului final.

OBIECTIVE

Obiectivele cursului sunt:
• Cunoasterea mijloacelor prin care angajatul isi poate evalua in orice moment eficienta personala;
• Gestionarea mai eficienta a timpul de lucru in raport cu obiectivele stabilite;
• Capabilitatea de a gandi in termeni de productivitate (personala si profesionala).
.METODOLOGIE

Cursul se va desfasura prin alternanta prezentarii teoretice cu studii de caz, alese, astfel incat fiecare cursant sa participe activ si sa obtina punctaje, atat individual, cat si la nivel de echipe.
Competentele care vor fi dezvoltate in cadrul cursului sunt:
• Dezvoltarea capacitatii de concentrare in finalizarea obiectivelor stabilite;
• Abilitati de solutionare eficienta a sarcinilor;
• Dezvoltarea capacitatii de prioritizare prin identificarea lucrurilor care aduc plus valoare.

CUI SE ADRESEAZA

Acest program se adreseaza persoanelor din cadrul unei organizatii.

AGENDA

Sesiunea 1: SPARGEREA GHETII
Deschiderea cursului. Prezentarea participantilor si a formatorilor. Instructaj protectia muncii. Asteptari si temeri. Prezentarea obiectivelor cursului.
Sesiunea 2: Introducere in gandirea lean
Definitie si scurt istoric;
Sesiunea 3- Risipa si Valoare
Concepte cheie in lean: Risipa si Valoare
Fluxul de activitati – importanta timpului scurt de realizare a comenzilor/serviciilor
Excelenta in operarea proceselor
Sesiunea 4: 5S si compania vizuala
Management vizual – definire si beneficii
Metoda 5S – definitie si beneficii
Implementarea 5S: Sortare, Sistematizare, Stralucire, Standardizare, Sustinere
Sesiunea 5: Organizarea standard a activitatii personale si de supervizare
Rolul supervizarii din prima linie
De ce este necesara o agenda standard de lucru; activitati repetitive si activitati neplanificate
Planificarea si sustinerea imbunatatirilor proceselor.

Sesiunea 6: Imbunatatirea continua/kaizen si ciclul PDCA
Intelegerea nevoii de imbunatatire continua, Definitie, Scop
Identificarea nevoii de imbunatatire
Ciclul PDCA al imbunatatirii: Planifica Executa Verifica Actioneaza

Sesiunea 7: Rezolvarea problemelor
Aflarea cauzei radacina (5 Why, Diagrama Fishbone)
Planul de Contramasuri pentru probleme
Verificarea rezultatelor si standardizarea solutiei

Sesiunea 8: Recapitulare

Pana la finalul acestui curs, participantii vor putea aplica tehnicile invatate pentru eficientizarea activitatii proprii.

Verifica data de incepere a cursului dorit si rezerva online un loc sau trimite o cerere de rezervare pentru un curs care nu are stabilita urmatoarea data de incepere.
X