Cariere

Echipa Pro Management este in cautare de profesionisti!

Va prezentam mai jos posturile vacante, iar daca subscrieti princiipiilor si valorilor noastre, asteptam aplicatiile dvs. Va rugam sa completati formularul aferent postului pentru care doriti sa aplicati si sa incarcati CV-ul si scrisoarea de intentie, in unul din urmatoarele formate: doc, pdf, zip.

Centrul de training si certificare ProManagement este in cautare de profesionisti.
Ai o certificare ITIL, AWS, VMWARE, IBM, CITRIX, CISCO sau EC-COUNCIL? Nu ezita sa ne contactezi!

 

Va rugam sa completati formularul de mai jos pentru a aplica la acest job.

Nume si prenume (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Mesaj

Incarca CV

Incarca Scrisoare de intentie

Cerinte:

  • Studii superioare
  • Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
  • Cunostinte bune  pe calculator. Cunostinte de MS Office (Word, Excel), Internet
  • Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, flexibilitate, atitudine pozitiva;
  • Persoana onesta, organizata, riguroasa, cu spirit de raspundere;
  • Abilitate de a invata lucruri noi;
  • Rapiditate in actiune si putere de concentrare pentru indeplinirea sarcinilor curente;
  • Atentie la detalii.

 

Responsabilitati:

  • Concepere, analiză şi definitivare documente (oferte/contracte clienti)
  • Procesarea corespondentei si gestionarea mesajelor electronice
  • Completarea şi eliberarea diplomelor de absolvire a cursurilor
  • Emitere facturi fiscale (incasari taxe cursuri/examene)
  • Elaborarea si transmiterea rapoartelor catre management
  • Actualizare pagina web
  • Activitati administrative
  • Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice
  • Pregatirea materialelor pentru sedinte,intalniri.
  • Suport in desfasurarea proiectelor in cadrul companiei,pregatirea documentelor pentru licitatii.

 

Va rugam sa completati formularul de mai jos pentru a aplica la acest job.

Nume si prenume (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Mesaj

Incarca CV

Incarca Scrisoare de intentie

Cerinte:

  • dorinta de a-ti atinge si depasi obiectivele in fiecare zi,
  • dorinta de a te dezvolta prin interactiunea cu clientii;
  • atitudine prietenoasa, rabdare, orientare spre client;
  • foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
  • absolvent de studii superioare;
  • experienta de minim 1 an intr-un post similar (din vanzari servicii sau asigurari );
  • cunostinte avansate de limba engleza;
  • cunostinte operare PC (Windows, Microsoft Word si Excel, Internet);
  • permis de conducere categoria B;
  • disponibilitate pentru deplasari nationale.

 

Responsabilitati:

  • prospectarea pietei si colectarea de informatii
  • prezentarea, promovarea si vanzarea serviciilor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei
  • dezvoltarea portofoliului de clienti prin introducerea de clienti noi
  • urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual
  • participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora
  • inregistrarea si pastrarea la zi a istoricului relatiei cu clientii
  • mentine relatia cu clientii si dupa incheierea unui acord contractual
  • contactarea directa a clientilor
  • stabileste si participa la intalnirile cu clientii
  • intocmeste documentatia premergatoare intalnirilor
  • intocmeste oferte de prezentare a serviciilor pentru clientii corporate
  • redacteaza rapoarte saptamanale
  • intocmeste documentele comerciale
  • inregistreaza la zi informatiile despre clienti

 

Va rugam sa completati formularul de mai jos pentru a aplica la acest job.

Nume si prenume (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Mesaj

Incarca CV

Incarca Scrisoare de intentie

+ Trainer certificat IT ( ITIL, AWS, VMWARE, IBM, CITRIX, CISCO, EC-COUNCIL )

Centrul de training si certificare ProManagement este in cautare de profesionisti.
Ai o certificare ITIL, AWS, VMWARE, IBM, CITRIX, CISCO sau EC-COUNCIL? Nu ezita sa ne contactezi!

 

Va rugam sa completati formularul de mai jos pentru a aplica la acest job.

Nume si prenume (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Mesaj

Incarca CV

Incarca Scrisoare de intentie

+ Asistent Manager

Cerinte:

  • Studii superioare
  • Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
  • Cunostinte bune  pe calculator. Cunostinte de MS Office (Word, Excel), Internet
  • Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, flexibilitate, atitudine pozitiva;
  • Persoana onesta, organizata, riguroasa, cu spirit de raspundere;
  • Abilitate de a invata lucruri noi;
  • Rapiditate in actiune si putere de concentrare pentru indeplinirea sarcinilor curente;
  • Atentie la detalii.

 

Responsabilitati:

  • Concepere, analiză şi definitivare documente (oferte/contracte clienti)
  • Procesarea corespondentei si gestionarea mesajelor electronice
  • Completarea şi eliberarea diplomelor de absolvire a cursurilor
  • Emitere facturi fiscale (incasari taxe cursuri/examene)
  • Elaborarea si transmiterea rapoartelor catre management
  • Actualizare pagina web
  • Activitati administrative
  • Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice
  • Pregatirea materialelor pentru sedinte,intalniri.
  • Suport in desfasurarea proiectelor in cadrul companiei,pregatirea documentelor pentru licitatii.

 

Va rugam sa completati formularul de mai jos pentru a aplica la acest job.

Nume si prenume (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Mesaj

Incarca CV

Incarca Scrisoare de intentie

+ Agent vanzari servicii training in Bucuresti, Cluj, Iasi, Constanta, Brasov, Timisoara

Cerinte:

  • dorinta de a-ti atinge si depasi obiectivele in fiecare zi,
  • dorinta de a te dezvolta prin interactiunea cu clientii;
  • atitudine prietenoasa, rabdare, orientare spre client;
  • foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
  • absolvent de studii superioare;
  • experienta de minim 1 an intr-un post similar (din vanzari servicii sau asigurari );
  • cunostinte avansate de limba engleza;
  • cunostinte operare PC (Windows, Microsoft Word si Excel, Internet);
  • permis de conducere categoria B;
  • disponibilitate pentru deplasari nationale.

 

Responsabilitati:

  • prospectarea pietei si colectarea de informatii
  • prezentarea, promovarea si vanzarea serviciilor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei
  • dezvoltarea portofoliului de clienti prin introducerea de clienti noi
  • urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual
  • participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora
  • inregistrarea si pastrarea la zi a istoricului relatiei cu clientii
  • mentine relatia cu clientii si dupa incheierea unui acord contractual
  • contactarea directa a clientilor
  • stabileste si participa la intalnirile cu clientii
  • intocmeste documentatia premergatoare intalnirilor
  • intocmeste oferte de prezentare a serviciilor pentru clientii corporate
  • redacteaza rapoarte saptamanale
  • intocmeste documentele comerciale
  • inregistreaza la zi informatiile despre clienti

 

Va rugam sa completati formularul de mai jos pentru a aplica la acest job.

Nume si prenume (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Mesaj

Incarca CV

Incarca Scrisoare de intentie

Verifica data de incepere a cursului dorit si rezerva online un loc sau trimite o cerere de rezervare pentru un curs care nu are stabilita urmatoarea data de incepere.
X